استقبال بی نظیر از «میز خدمت» مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران
- شناسه خبر: 16988
- تاریخ و زمان ارسال: 25 شهریور 1404 ساعت 10:24
- منتشرکننده: مدیریت

بشارت نو، سعیده السادات درخش:
«میز خدمت» مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران در شعبه ۲۸ این ادارهکل با استقبال بیسابقه مراجعین برگزار شد.
به گزارش خبرنگار «بشارت نو»، «محسن ریاضی»، مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران، به همراه معاونان و تیمی از کارشناسان ستادی و شعبهای در محل شعبه ۲۸ تهران حضور یافت تا بهصورت چهرهبهچهره با بیمهشدگان، کارگران و کارفرمایان گفتوگو کرده و بر اساس «تکریم اربابرجوع» و «کاهش زمان پاسخگویی»، دستورات لازم برای رفع مشکلات را صادر کند.
این برنامه که با عنوان «میز خدمت» طراحی شده بود، ابتدا برای دو ساعت برنامهریزی شده بود، اما با ازدحام بیش از ۵۰ نفر از مراجعین و استقبال گرم مردم، در نهایت سه ساعت بهطول انجامید. حضور پررنگ نمایندگان کانون انجمنهای صنفی کارفرمایی استان تهران نیز به غنای این نشست افزود.
ارسال پیامک اطلاعرسانی به بیش از ۲ هزار کارفرمای تحت پوشش شعبه ۲۸، مهمترین دلیل استقبال عنوان شده است. در این نشست، موضوعاتی چون «نحوه محاسبه حق بیمه سهم کارفرما»، «پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری»، «مشکلات کدورت سابقه»، «بیمه بیکاری» و «چگونگی بهرهمندی از مستمری بازماندگان» در اولویت پرسشها قرار داشت.



ریاضی در جمع خبرنگاران با تأکید بر تداوم این برنامهها گفت: «هدف اصلی ما تبدیل «پاسخگویی» به «خدمترسانی پیشدستانه» است؛ بهگونهای که شهروندان پیش از آنکه نیاز به طرح شکایت پیدا کنند، مشکلشان در همان نقطه اولیه شناسایی و رفع شود.»
وی همچنین از راهاندازی «میز خدمت سیار» در آینده نزدیک خبر داد که قرار است در مناطق صنعتی و کارگاهی غرب تهران مستقر شود.
در این نشست، علاوه بر مدیرکل و معاونان وی، «زاهد اسدی» (رئیس شعبه ۲۸)، «علیرضا بزرگی» (معاون بیمهای شعبه)، صمدنژاد (معاون تعهدات بیمهای ادارهکل)، صباحیبادی (سرپرست معاونت بیمهای ادارهکل) و «رحیم عابدی و محمد برهانی» (نمایندگان کانون انجمن صنفی کارفرمایی استان تهران) حضور داشتند و بهصورت تخصصی پاسخگوی مراجعین بودند.







