1000 مدرسه توسط بنیاد علوی ساخته می شود
- شناسه خبر: 16938
- تاریخ و زمان ارسال: 23 شهریور 1404 ساعت 11:15
- منتشرکننده: مدیریت

وزیر آموزش و پرورش:
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ مدرسه توسط بنیاد علوی ساخته می شود، گفت: امروزه دانش آموزان مستعد و توانمند به همت بنیاد علوی به مدارس سمپاد راه یافتهاند.
به گزارش مهر، آئین تقدیر و تجلیل از دانش آموزان برتر و تلاشگر مدارس سمپاد صبح امروز با حضور علیرضا کاظمی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. این برنامه که با مشارکت بنیاد علوی و در تالار اندیشه حوزه هنری انقلاب اسلامی در حال برگزاری است؛ یکی از معدود برنامههای تقدیر از برگزیدگان یک آزمون در سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان است. وزیر آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به تلاشهای بنیاد علوی برای توسعه عدالت آموزشی گفت: هزار مدرسه توسط بنیاد علوی قرار است ساخته شود و ارتقای دانش آموزان مستعد در مناطق محروم و کمتر برخوردار، یکی از اقدامات بنیاد علوی در توسعه عدالت آموزشی است. وزیر آموزش و پرورش افزود: امروز طعم شیرین یکی از سرمایهگذاریهای معنوی بنیاد علوی را خواهیم چشید.وی با بیان اینکه آینده کشور در دستان همین آینده سازان ایران اسلامی است؛ گفت: امروز از مناطق گوناگون کشور، دانش آموزان مستعد و توانمند به همت بنیاد علوی به مدارس سمپاد راه یافتند.








